ForsideNyhederKALENDERForeningerAnsager-Skovlund ForedragsforeningsDanske Seniorer - Skovlund AnsagerFotogruppenSkovlund Friskoles StøtteforeningSkovlund SognearkivSkovlund IdrætsforeningSkovlund KulturhusVirksomhederBrætspilsbutikkenGittes HaveserviceJano taxiKlinik SkovlundM-A-TradePakkeID Aps.Partner Erhvervsservice ApSSkovlund Invest Aps.Skovlund-Ansager VandværkT.S. Byg og MontageMin KøbmandPension LærkelillMums KagerPerfec2.comSkovlund AutoværkstedSkovlund KroSkovlund VarmeværkUgleByg Aps.InstitutionerSkovlund BørnehusSkovlund EfterskoleKONTAKTSkovlund Sogns Borgerforening
Skovlund
Foto: Pixabay

Generalforsamling Skovlund-Ansager venstre

8. marts 2022 kl. 19.00

Generalforsamling

Tirsdag d. 8. marts kl. 19 holder Skovlund /Ansager Venstre den årlige generalforsamling i Den Gamle Stationsbygning /Lokalhistorisk Arkiv i Ansager. Ud over den sædvanlige dagsorden er der også kaffe/te og kage på bordet.

Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20.00) er alle velkommen til at komme og møde vores nyvalgte byrådsmedlem Per Thisted. Han vil fortælle om forvandlingen fra ”Byrådskandidat til Byrådsmedlem.” Det bliver en blanding af aktuelle emner, oplevelser, anekdoter og en beretning om de mange nye indtryk og opgaver, som de seneste måneder har budt på.

Mød op – det bliver rigtig spændende.

Kristian Støjberg

Formand Skovlund/Ansager Venstre.

2022.02.20

________________________________